خانه / کاک کرمانشاه / طرز تهیه کاک کرمانشاه | راهنمای خرید مستقیم و عمده

طرز تهیه کاک کرمانشاه | راهنمای خرید مستقیم و عمده

با آگاهی از طرز تهیه کاک کرمانشاه از طریق این مجموعه، می توانید با دریافت راهنمای خرید مستقیم و عمده و لیست قیمت روز، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت این شیرینی خوشمزه کرمانشاهی داشته باشید.

طرز تهیه کاک کرمانشاه

برای تهیه کاک شیرینی مخصوص کرمانشاه، موادی همچون، آرد شیرینی پزی ۳۰۰ گرم، آب ولرم ۵۰ گرم، مخمر فوری یک قاشق چایی خوری، روغن حیوانی یا کره ۵۰ گرم، نمک نصف قاشق چایی خوری، پودر قند ۱۶۰ گرم، پودر هل و پودر بادام نیاز است.
حالا برای تهیه این شیرینی خوشمزه باید ابتدا آب ولرم را به همراه پودر قند و پودر مخمر فوری ترکیب نمایند. بعد از ۱۰ دقیقه استراحت دادن، یک مخمر خواهند داشت. حالا تخم مرغ ها را با همزن برقی به خوبی هم زده و وقتی بافت نرمی پیدا کرد نمک را اضافه می نمایند.
سپس مواد را داخل روغنی که چند ثانیه در تابه داغ کرده، اضافه نموده و در مرحله بعد مخمر را داخل روغن و تخم مرغ قرار می دهند و سپس آرد را به آرامی به ترکیبات به دست آمده، اضافه می کنند. مخلوط را به آرامی ورز داده تا به خمیر نرمی برسند.
خمیر را در دمای اتاق به مدت دو ساعت، در ظرف در بسته قرار می دهند. بعد از گذشت دو ساعت، خمیر را لوله کرده و به اندازه دلخواه خود برش می دهند. سپس هر بخش برش زده را با کمک وردنه صاف می نمایند. این کار را تا زمانی انجام می دهند که ورقه های نازکی به دست آید.
حالا تابه را کاملاً داغ نموده، ورقه های نازک را روی حرارت قرار داده و مدتی صبر می کنند تا آرام آرام رنگشان تغیر کند. زمانی این شیرینی آماده است که رنگش به قهوه ای و طلایی تغییر پیدا کرده باشد.
ترکیب پودر هل و پودر بادام را روی خمیر که هنوز داغ است می ریزند. در آخر خمیر را به طوری که نشکند، رول می نمایند. حالا با چایی یا هر نوشیدنی دیگر، این شیرینی کاک قابلیت مصرف دارد.
با توجه به ترکیبات بی نظیری که این شیرینی خوشمزه سوغات کرمانشاه دارد، محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دارد. در واقع نمی شود شما به کرمانشاه سفر کنید اما شیرینی کاک مخصوص را خریداری نکنید.
حال تصور کنید شما به عنوان فروشنده شیرینی در شهرهای مختلف کشور، خودتان این شیرینی خوشمزه را عرضه کنید. کافی است کاک کرمانشاه درجه یک را از یک نمایندگی معتبر فروش خریداری کنید و نرخ فروش بالایی را تجربه نمایید.

کاک مخصوص کرمانشاه
کاک مخصوص کرمانشاه

راهنمای خرید مستقیم و عمده شیرینی کاک

برای این که بتوانید کاک کرمانشاهی باکیفیت و با قیمت روز بازار را خریداری کنید، باید ابتدا این شیرینی خوشمزه را بشناسید. همان طور که در طرز تهیه کاک کرمانشاه دیدیم، این شیرینی دارای رنگ زرد مایل به رنگ کرم است که حالتی لوزی شکل دارد.
شیرینی کاک باید کاملاً ترد و حالت خشکی و رطوبتی نداشته باشد. زیرا نشان دهنده این بوده که مواد اولیه استفاده شده، مرغوب نیست یا در بسته بندی درستی و مناسبی قرار نگرفته است. حتماً از مرکزی کاک شیرینی را خریداری کنید که مواد اولیه مرغوبی استفاده شود.
گفتنی است که شیرینی کاک با وجود ترکیبات مغذی که دارد، می تواند یک میان وعده عالی و پرانرژی برای شما عزیزان باشد. بعد از این که مشخصات و ویژگی های این شیرینی را شناختید، پیشنهاد می کنیم از مرکزی این محصول خریداری کنید که نکات بهداشتی را کاملاً رعایت کنند. زیرا امروزه در حوزه خرید و فروش اینترنتی افراد سودجو زیادی فعالیت می کنند.
قیمت کاک شیرینی در این مرکز فروش نسبت به مراکز دیگر خیلی مقرون به صرفه است. زیرا این مرکز سعی کرده با حذف واسط ها و خرید به صورت مستقیم دغدغه شما عزیزان از بابت قیمت را راحت کند.

شما با خرید کاک کرمانشاه به صورت مستقیم و عمده می توانید از مزایایی مثل: پرداخته هزینه کم تر در هنگام خرید، کیفیت عالی و درجه یک، امکان تحویل یکجا و غیره بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه در تماس باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش شیرینی کاک در تهران

فروش شیرینی کاک در تهران | قیمت عمده

شیرینی کاک یکی از سوغاتی‌های مشهور و معروف کرمانشاه است که در شهرهای دیگر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟