خانه / پشمک / خرید پشمک یزدی با قیمت مناسب

خرید پشمک یزدی با قیمت مناسب

خرید پشمک یزدی با قیمت مناسب و کیفیت عالی توسط بزرگترین مرکز فروش اینترنتی انواع شیرینی و دسرها همین حالا در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. این شرکت خوشمزه ترین پشمک را به صورت عمده توزیع می کند.

هر آنچه که از پشمک یزدی نمی دانید

بی شک همه شما تا حدودی با سوغاتی های شهرهای مختلف ایران و حتی جهان آشنا هستید و می دانید که گاه این محصولات به قدری طرفدار دارند که به کشورهای دیگر نیز صادر یا حتی از کشورهای خارجی نیز وارد می گردد.
پشمک نیز یکی از انواع سوغاتی های شهر یزد است که هم اکنون در بسیاری از شهرهای کشور نیز به تولید می رسد.
مزه پشمک بسیار منحصربفرد است، که در رنگ ها و حتی می توان آن را در طعم های مختلفی تولید کرد.
این محصول در بسته بندی های متعددی با مارک شرکت های مختلفی تولید و روانه بازار می شود که تولید کننده بزرگ انواع پشمک یزدی مرغوب، با سالها سابقه توانسته است نیاز بازار را تامین کند.

امروزه برای خرید پشمک یزدی دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست، بلکه با روش های جدید مدرن می توان در کمترین زمان بهترین پشمک را از بزرگترین تولید کننده پشمک یزد خریداری کرد.
پشمک یزدی
پشمک یزدی

طرز تهیه بهترین پشمک یزدی

پشمک یزدی که از بهترین پشمک های تولید کشور می باشد به عنوان یکی از سوغاتی های خوشمزه این شهر است و طبق دستور خاصی تهیه می شود که برای تهیه نیز نیاز به موادی دارد.
مواد لازم برای تهیه پشمک عبارتند از:

  • آب گرم ۱ لیتر
  • شکر ۱ کیلوگرم
  • روغن ۴۰۰ گرم
  • آرد سفید ۲۰۰ گرم
  • سرکه نصف قاشق غذاخوری

برای تهیه پشمک، ابتدا قابلمه مورد نیاز را بر روی شعله متوسط قرار دهید و آب و شکر را نیز به آن اضافه کرده و مخلوط کنید تا محلول رقیق گردد.
وقتی محلول به جوش آمد، سرکه را به محلول اضافه کنید و به هم بزنید تا در محلول کامل مخلوط شود.
زمانی که شیره پشمک به قوام آمد، شعله گاز را خاموش کنید و منتظر بمانید تا شیره پشمک خنک شده و بعد سینی فر را کاملا روغن کاری کنید.
اکنون آرد سفید را بر روی روغن داخل سینی بریزید، و پس از خنک شدن، شیره پشمک خنک شده را بر روی روغن سینی فر ورز دهید تا نرم شدن ادامه دهید.
رشته های پشمک را با دست همانند حروف ۸ انگلیسی بکشید، تا رشته های شیره پشمک ریز شود و در هر بار آن ها را به روغن و آرد آغشته کنید. در پایان اگر رشته های ریزی از پشمک با ورز دادن و کش دادن شیره به دست آمد، پشمک شما آماده شده است.
ناگفته نماند که تمام موارد ذکر شده جهت کسب اطلاعات بیشتر کاربران در سایت خرید پشمک یزدی ذکر می شود.

خرید پشمک یزدی با قیمت مناسب

همانگونه که اشاره شد، پشمک طرفداران زیادی دارد که جزو سوغاتی های مهم یزد به شمار می رود، اما این محصول خوشمزه در طعم های بسیار متنوع و در بسیاری از شهرهای ایران تولید می شود.
سوغاتی های هر شهری اعم از پشمک یزد به عنوان محصول معروف آن شهر علی رغم توزیع در سطح کشور حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد.
بزرگترین مرکز توزیع عمده انواع سوغاتی های خوشمزه، بهترین پشمک را با کیفیت عالی و در بسته بندی های استاندارد و متنوع به فروش می رساند.
برای خرید پشمک یزدی یا اطلاع از قیمت عمده این محصول، از طریق پل های ارتباطی با کارشناس فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

باقلوا پسته تنوری

باقلوا پسته تنوری | خرید عمده بهترین باقلوا

باقلوا پسته تنوری بی‌شک یکی از شیرینی‌های مورد علاقه هریک از ما محسوب می‌شود که …

دیدگاهتان را بنویسید

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟