خانه / حاجی بادامی / حاجی بادام و قطاب یزد | سفارش خرید بی واسطه

حاجی بادام و قطاب یزد | سفارش خرید بی واسطه

حاجی بادام و قطاب یزد در این مجموعه با بهترین قیمت عرضه می گردد. این دو شیرینی جزو شیرینی های معروف و پرطرفدار محسوب می شود که از فروش بالایی برخوردار است. جهت ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده با کارشناسان در ارتباط باشید.

مشخصات حاجی بادام و قطاب یزد

شایان ذکر است که یکی از ویژگی های شهرهای تاریخی، علاوه بر تفریحات و دیدن اماکن تاریخی، طعم خاص غذاها و شیرینی های مختلف آن ها است. خرید حاجی بادام به دلیل طعم بسیار خوب این شیرینی، جایگاه بسیار مهمی بین مهمان ها و مجالس و دورهمی ها دارد.
بهترین شیرینی حاجی بادام به دلیل داشتن آرد نخودچی و جوز از ارزش غذایی بالا بهره مند است. جوز خاصیت این را دارد که درد های مفصلی و روماتیسمی را تسکین دهد. همچنین چربی های اشباع نشده موجود در این شیرینی برای بدن بسیار مفید خواهد بود.
خاصیت دیگری که شیرینی حاجی بادام دارد، از آسیب دیدن دستگاه گوارش جلوگیری می کند. به علت داشتن برخی ویتامین ها مانند: ویتامین E، خاصیت ضد پیری داشته و در آخر به شما پوستی شفاف و نرم هدیه می دهد.
طعم بسیار خوبی که این شیرینی دارد، به دلیل داشتن ترکیباتی همچون: مغز بادام، پودر قند، آرد نخودچی، تخم مرغ، هل و جوز هندی است. نکته مهمی که باید در نگهداری این شیرینی رعایت کنید، دور نگه داشتن این شیرینی از هر گونه تابش مستقیم نور خورشید است.
شیرینی قطاب یزد مثل شیرینی حاجی بادام از معروفیت زیادی برخوردار است. این شیرینی همانند شیرینی های پادرازی، برنجی و غیره در هر شهر از دستور پخت متفاوتی پیروی می کند. قطاب، از دو بخش که شامل بخش بیرونی و بخش میانی بوده،تشکیل شده است. بخش بیرونی قطاب از خمیر مخصوصی شکل گرفته و بخش میانی ترکیباتی همچون: پودر بادام، هل، شکر را دارد.

خرید حاجی بادامی
خرید حاجی بادامی

 

سفارش خرید بی واسطه حاجی بادام و قطاب

همان طور که مستحضر هستید، به دلیل استقبال زیاد از شیرینی هایی همچون حاجی بادام و قطاب یزد، شرکت ها و مراکز زیادی هستند که این محصولات را به بازار عرضه می نمایند. یکی از مواردی که هنگام خرید حاجی بادام و خرید قطاب اصل، خریداران توجه می کنند، قیمت و کیفیت است.
خوشبختانه اکثر مراکز به کیفیت محصول توجه بالایی دارند، اما لازم است شما هنگام خرید، دقت بالایی داشته باشید تا در دام افراد سود جو نیافتید. قیمت حاجی بادام و قطاب یزدی در هر مرکز و تولید کننده ثابت و یکسان نیست، زیرا قیمت این شیرینی ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم، به عواملی همچون: قیمت مواد اولیه، کیفیت، نوع بسته بندی و غیره در تهیه این شیرینی ها بستگی دارد. شما حتی اگر این محصولات را به صورت بی واسطه خریداری کنید، می توانید بخشی از قیمت را کاهش دهید. زیرا نبودن واسطه ها کمک می کند تا قیمت نهایی کاهش پیدا کند. در نهایت شما با خرید اینچنینی می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • در خرید بی واسطه به محصول کمتر آسیب می رسد.
  • امکان فاسد بودن محصول خیلی کمتر است.
پس پیشنهاد ما بر این است که شما عزیزان شیرینی حاجی بادام و قطاب یزد را به صورت عمده و بدون واسطه خریداری نمایید تا دیگر نگرانی از بابت قیمت محصول نداشته باشید. جهت اطلاع از قیمت شیرینی حاجی بادام و قطاب با بخش فروش در تماس باشید. همچنین شما علاوه بر این که این محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه می کنید، از مشاوره رایگان قبل از خرید و سفارش محصول بهره مند می شوید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت حاجی بادام فله

قیمت حاجی بادام فله | خرید بی واسطه

قیمت حاجی بادام فله در این شرکت توزیع کننده بسیار ارزان و باور نکردنی است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟