خانه / نان خرمایی / طرز تهیه نان خرمایی + راهنمای خرید بدون واسطه

طرز تهیه نان خرمایی + راهنمای خرید بدون واسطه

با آگاهی از طرز تهیه نان خرمایی کرمانشاهی می توانید از طریق مراکز تولیدی معتبر و نمایندگی هایی که با این مراکز ارتباط مستقیم دارند؛ خریدی آسان و بدون واسطه را تجربه نمایید.
یکی دیگر از سوغاتی های شیرین، مقوی و خوشمزه کرمانشاه، نان خرمایی است. غیر ممکن است که شما به کرمانشاه سفر کنید، اما طعم دلچسب و بی نظیر نان خرمایی این شهر را نچشیده باشید. طرفداران نان خرمایی کرمانشاه خوشمزه، در سرتاسر کشور ما زیاد است. همین موضوع؛ سبب بالاتر رفتن نرخ فروش نان خرمایی در مراکز شیرینی فروشی ها می گردد.
اگر شما هم به عنوان فروشنده انواع سوغاتی و شیرینی در شهرهای مختلف کشور فعالیت دارید، می توانید به راحتی خرید عمده و بی واسطه نان خرمایی را با قیمت مناسب تری انجام دهید.
خوشبختانه سایت بازار بزرگ سوغات ایران، یکی از مراکز معتبر در زمینه عرضه مستقیم نان خرمایی کرمانشاه به شمار می آید. این مجموعه قطعا پیشنهادات ویژه ای برای شما دارد.

طرز تهیه نان خرمایی خوشمزه

قبل از آن که به سراغ چگونگی خرید بهترین نان خرمایی خوشمزه سوغات کرمانشاه برویم، با طرز تهیه این شیرینی آشنا خواهیم شد. اولین نکته در طرز تهیه نان خرمایی کرمانشاه، آشنایی با مواد اولیه و ترکیبات این شیرینی خوشمزه است که عبارتند از:

  • آرد سفید
  • شیر ولرم
  • شکر
  • پودر خمیر مایه
  • تخم مرغ
  • پودر هل
  • خرما
  • مغز گردو
  • کره
  • دارچین
  • شربت بار یا عسل

در واقع هر چه کیفیت این مواد اولیه بالاتر و ارگانیک تر باشد، می توان کیفیت خوب و خوشمزه ای از شیرینی نان خرمایی کرمانشاه را شاهد بود. اما بریم سراغ مراحل طرز تهیه نان خرمایی که شاید برای شما هم جالب باشد.
در ابتدا شیر ولرم را همراه با شکر مخلوط کرده و سپس خمیر مایه را به آن اضافه می کنند. پس از آنکه خمیر مایه به عمل آمد، تخم مرغ، هل؛ روغن مایع و شربت بار یا عسل را مخلوط کرده و سپس به خمیر مایه اضافه می کنند.
سپس آرد را بعد از الک کردن، کم کم به مواد اضافه کرده تا باعث شود خمیر مایه، چسبندگی کمی داشته باشد. سپس هسته های خرما را جدا کرده و با گردو و دارچین مخلوط نموده و جهت مغز شیرینی از آن استفاده می نمایند. سپس شیرینی ها را به اندازه ای که می خواهند، برش داده و داخل فر قرار می دهند. برای پخت این شیرینی، در حدود کمتر از ۱۵ دقیقه زمان نیاز بوده است.
به این ترتیب شاهد تهیه یک شیرینی کاملا مقوی و پرخاصیت هستیم. این شیرینی می تواند طرفداران زیادی میان تمامی گروه های سنی داشته باشد و در وعده صبحانه یا عصرانه، مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین نان خرمایی کرمانشاه
بهترین نان خرمایی کرمانشاه

راهنمای خرید بدون واسطه بهترین نان خرمایی کرمانشاه

حال که با طرز تهیه نان خرمایی کرمانشاه آشنا شدید، آیا می دانید که چگونه می توان این سوغاتی خوشمزه را با کیفیت خوب خریداری کرد؟ آیا امکان خرید بی واسطه این محصول وجود دارد؟
با توجه به طرفداران زیادی که برخی سوغاتی ها مانند نان خرمایی کرمانشاهی دارند، بنظر می رسد که نرخ فروش بالایی را در فروشگاه ها تجربه خواهند کرد. به همین سبب بایستی راهی باشد تا با کمترین هزینه، فروشندگان بتوانند در حجم و تعداد بالا این سوغاتی مقوی را خریداری کنند.
تنها راهکار خرید بهترین نان خرمایی کرمانشاه، شناخت نمایندگی های فروش مستقیم است. نمایندگی هایی که از ویژگی های ذیل برخوردار هستند:

  • با بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان نان خرمایی در ارتباط هستند.
  • تمامی واسطه ها را حذف نموده اند.
  • دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می دهند.
  • با ارائه مشاوره رایگان، خریدی آگاهانه را برای مشتریان خود رقم می زنند.

سفارش آسان نان خرمایی کرمانشاهی از نمایندگی آنلاین

اگر چه آشنایی با طرز تهیه نان خرمایی کرمانشاه می تواند برای خریداران مهم باشد، اما آیا می تواند تضمین کننده خریدی مطمئن برای آنان تلقی گردد؟ قطعا پاسخ منفی است.
اگر شما هم به دنبال خرید بی واسطه بهترین نان خرمایی کرمانشاه با بهترین کیفیت و قیمت هستید، باید در انتخاب مراکز فروش معتبر، اطمینان حاصل کنید.

در حال حاضر مجموعه ما با سابقه چندین ساله در امر فروش عمده انواع سوغاتی اصیل در کشور، امکان خرید اینترنتی نان خرمایی کرمانشاه را فراهم آورده است. شما می توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را با در ارتباط بودن با مشاورین ما به ثبت برسانید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

نان خرمایی خوشمزه کرمانشاه

نان خرمایی خوشمزه کرمانشاه با قیمت روز

نان خرمایی خوشمزه کرمانشاه را می توانید با کیفیت بسیار مرغوب با ارزان ترین قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟