خانه / مسقطی / خرید مسقطی لاری لقمه ای با قیمت ارزان

خرید مسقطی لاری لقمه ای با قیمت ارزان

مسقطی لاری لقمه ای با قیمت ارزان و طعم بسیار خوشمزه در شرایط استاندارد و به صورت اینترنتی در بزرگترین مرکز فروش مسقطی های سنتی عرضه می گردد. در این مجموعه به صورت اینترنتی و عمده بهترین مسقطی لاری را خریداری کنید.

مسقطی لاری لقمه ای و طرز تهیه آن

مسقطی لاری یکی از انواع دسرهای خوشمزه قدیمی است که در اکثر مراسمات و آیین ها می شود از آن استفاده نمود‌.
طرز تهیه این نوع دسر بیشتر شبیه به حلوا می باشد و البته برخی آن را از خانواده انواع حلوا می دانند‌ که در طعم و شکل های مختلفی پخته و تزئین می شود و خوشمزه ترین و پرطرفدارترین طعم آن، طعم زعفرانی می باشد.
حلوا مسقطی لاری یکی از شیرینی های سنتی شهر شیراز به شمار می رود که البته به عنوان سوغات این شهر نیز شناخته می شود.
مواد لازم جهت تهیه مسقطی لاری عبارتند از:

  • پودر نشاسته گندم: ۱ لیوان
  • شکر: ۲ لیوان
  • گلاب: ½ لیوان
  • آب: ۴ لیوان
  • روغن مایع: ۳/۴ لیوان
  • زعفران دم کرده به میزان لازم
  • پودر هل یک قاشق چایخوری
  • خلال بادام، پسته و مغز گردو هر کدام نصف لیوان

برای تهیه مسقطی لاری ابتدا، پودر نشاسته و آب را در یک ظرفی بریزید و با یکدیگر مخلوط کنید و در همین هنگام زیر قابلمه را روشن کنید و اجازه دهید ترکیب آب و نشاسته روی شعله ملایم گاز به غلظت لازمه برسد.
بعد از غلیظ شدن و یا به وجود آمدن مایع کشدار، شکر و نیمی از روغن را به مایع غلیظ شده اضافه کنید و دائما آن را هم بزنید و بگذارید تا مایع در دو ساعت روی حرارت ملایم بجوشد.
توجه داشته باشید که باید دائما مسقطی در طول دو ساعت هم زده شود تا ته نگیرد و به مایع کشدار به حالت حلوا تبدیل گردد و در همین هنگام، روغن باقی مانده را به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا کاملا روغن به خورد حلوا برود.
در نتیجه کمی مانده به خاموش کردن شعله، گلاب و زعفران دم کرده را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.
مغز گردو، پسته و خلال بادام را نیز در چند دقیقه آخر به آن افزوده و در صورت پخته شدن و درخور مسقطی رفتن مغزها زیر آن را خاموش نمایید.

مسقطی لاری لقمه ای

قیمت عمده مسقطی در بازار

مسقطی لاری لقمه ای یکی از خوشمزه ترین نوع دسرهای سنتی و سوغاتی است که بی شک به واسطه مزه عالی آن طرفداران بسیاری هم دارد.
مسقطی لاری در مراکز مختلفی با طعم ها و روش های گوناگونی تولید می گردد که حتی کیفیت مواد پخت این شیرینی می تواند در مراکز گوناگون متفاوت باشد و این یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار بر قیمت مسقطی می باشد.
این دسر خواهان زیادی دارد و در نتیجه تولید آن نیز بالا می باشد و این افزایش نیاز بازار می تواند تا حدودی بر قیمت این محصول تاثیر مثبتی داشته باشد ولی ناگفته نماند که مواد غذایی بیشتر از سایر محصولات، تجهیزات و حتی پوشاک در بازار دچار اختلاف قیمت و نوسان شده اند.
ولی بی شک فروشندگانی هستند که به سبب فروش اینترنتی و حذف واسطه ها بهترین مسقطی را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

خرید مسقطی خوشمزه به صورت اینترنتی

مرکز فروش مسقطی لاری لقمه ای از بهترین مراجعی است که طبق رعایت استانداردهای لازم و در چهارچوب رعایت الزامات فروش مواد و محصولات غذایی به صورت آنلاین فعالیت می کند.

این شرکت در طول چندین سال توزیع عمده انواع شیرینی و مسقطی با کیفیت عالی و قیمت مناسب، توانسته است رضایت بازاریان را جلب نماید و با این وجود یک امتیاز مثبتی برای خود کسب کند. بهترین مسقطی لاری لقمه ای را می توان به صورت عمده و ارزان از سایت بزرگ اینترنتی خریداری کرد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مسقطی گردویی

مسقطی گردویی با بهترین کیفیت

مسقطی گردویی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در این مرکز فروش معتبر موجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟