خانه / شیرینی ماکارون / خرید شیرینی ماکارون فرانسوی در کرج با بهترین کیفیت

خرید شیرینی ماکارون فرانسوی در کرج با بهترین کیفیت

خرید شیرینی ماکارون فرانسوی در کرج با بهترین کیفیت و قیمت ارزان به صورت اینترنتی امکان پذیر است. بهترین شیرینی های رنگارنگ و زیبای ماکارون را به صورت عمده و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

شیرینی ماکارون فرانسوی

شیرینی ها و دسرهای خوشمزه هر کشور و یا شهری جزو سوغاتی های مهم و پرآوازه آن محل محسوب می شوند که از زمان های قدیم تا به کنون با دستور خاصی تهیه می شد و البته گاها این شهرت و آوازه باعث می شود که این سوغاتی به عنوان محصول صادراتی به کشورهای دیگر وارد گردد.
فرانسه نیز از جمله کشورهایی است که شهرت شیرینی ها و دسرهای آن در سرتاسر دنیا پیچیده و یکی از محبوب ترین سوغاتی های سنتی آن، شیرینی ماکارون فرانسوی است.
شیرینی ماکارون فرانسوی به صورت گرد، پفکی و در رنگ های متنوع زیبایی تهیه می شود که همین تنوع رنگ موجب جذابیت آن می شود.
این شیرینی علی رغم ظاهر بسیار زیبا و طعم خوشمزه، دوام و ماندگاری بالایی دارد و همین امر موجب شده تا به عنوان سوغاتی حتی به دیگر کشورها نظیر ایران صادر گردد.
شیرینی های ماکارون‌ خوش رنگ و خوشمزه، به شیرینی های نرم و بالشتی معروف هستند که یکی از دسرهای معروف فرانسه به حساب می آید.
این شیرینی در طعم های کاراملی عسلی، انجیر وحشی و غیره درست می شود که این طعم ها در ذائقه تمامی افراد سخت مزاج هم می گنجد.
این دسر معروف در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، به همین جهت کشور ما از فرانسه واردات ماکارون دارد و می توان گفت؛ این شیرینی ماکارون در کرج عرضه می گردد.
البته مراکز خرید شیرینی ماکارون فرانسوی زیادی در کشور می باشند که به صورت فروش عمده فعالیت می کنند.

طرز تهیه ماکارون فرانسوی با ساده تربن روش

شیرینی ماکارون که از زیباترین شیرینی های جهان می باشد متعلق به فرانسه است که این شیرینی نیز طبق دستور خاصی در رنگ ها و اندازه های مختلفی پخته می گردد.
افراد در صورت عدم خرید شیرینی ماکارون فرانسوی می توانند آن را در منزل تهیه کنند که البته قیمت شیرینی ماکارون با کیفیت عالی همراه است.
.مواد لازم جهت تهیه شیرینی ماکارون فرانسوی عبارت است از:

  1. بادام پودر شده ۱۲۰ گرم
  2. سفیده تخم مرغ ۲ عدد
  3. وانیل ۱ قاشق
  4. پودر قند ۱۵۰ گرم
  5. نمک به مقدار کمی

مواد لازم با توجه به سلیقه کاربران جهت طعم دار کردن شیرینی:

  • پودر کاکائو ۲ قاشق غذاخوری
  • رنگ های متنوع از هر کدام ۱۰ قطره
  • پسته پودر شده ۲ قاشق غذا خوری
  • پودر نارگیل ۲ قاشق غذا خوری

خرید شیرینی ماکارون فرانسوی

طرز تهیه شیرینی ماکارون فرانسوی:

ابتدا سفیده تخم مرغ را به همراه کمی نمک با هم زن برقی خوب هم بزنید، پس از پف شدن مایع پودر قند را کم کم به آن اضافه نمایید و هم بزنید تا پودر قند در مایع کاملا حل شود.

  1. پودر بادام را به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و در حد مخلوط شدن آن را هم بزنید تا پف سفیده نخوابد.
  2. در این مرحله می توانید مایع را رنگ‌ کنید و برای رنگی کردن ماکارون ها باید مایه آماده شده را به چند قسمت تقسیم کنید و با رنگ های متنوع آن را مخلوط نمایید.
  3. حالا در کف سینی فر را با کاغذ پوستس بپوشانید و مایه ماکارون رنگ شده را داخل قیف با ماسوره گرد، داخل سینی، البته سر قیف باید به اندازه ۸ میلی متر بریده شود.
  4. ماکارون های آماده را در فر ۱۴۹ درجه سانتی گراد و یا ۳۰۰ درجه فارنهایت به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه قرار دهید تا ماکارون ها پف کنند و بپزند.

مواد میانی شیرینی ماکارون:

  • کره ۴ قاشق غذا خوری
  • پنیر خامه ای ۱/۲ پیمانه
  • آب نبات نعناع ۱/۴ پیمانه

برای درست که مواد میانی ماکارون ها، کره را در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود و در نتیجه آن را به قدری هم بزنید تا به مایعی نرم و یکدست تبدیل گردد.
حالا می توانید پنیر را به آن اضافه کنید و کاملا باهم مخلوط کنید و در نتیجه آب نبات های کوبیده و پودر شده را به کره و پنیر مخلوط شده اضافه نمایید و مخلوط کنید.
اکنون مواد آماده شده را توسط قیف وسط ماکارون ها بریزید و ماکارون دیگری را روی آن قرار دهید.

سفارش عمده خرید شیرینی ماکارون ارزان قیمت

مرکز خرید شیرینی ماکارون یکی از مراکز معتبری است که بهترین دسرها و شیرینی های وارداتی سنتی کشورهای دیگر را با شرایط استاندارد و کیفیت بسیار بالا عرضه می کند.

قیمت شیرینی ماکارون در این مجموعه بسیار ارزان و مناسب است و می توان گفت یک قیمت رقابتی در بازار داخل می باشد. این مجموعه جهت خرید شیرینی ماکارون به صورت عمده از طرف شما عزیزان به صورت آنلاین سفارش می پذیرد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش شیرینی ماکارون فرانسوی

فروش شیرینی ماکارون فرانسوی به قیمت روز

فروش شیرینی ماکارون فرانسوی هم اکنون به صورت اینترنتی توسط بزرگترین شرکت توزیع آنلاین انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟