خانه / نوقا تبریز / گز نوقا تبریز اعلا | خرید اینترنتی و آسان

گز نوقا تبریز اعلا | خرید اینترنتی و آسان

گز نوقا تبریز جزء شیرینی های سنتی این شهر است که به دلیل خوش طعم بودن و کیفیت بالا در بین همه مردم طرفدار دارد. قیمت نوقا تبریز بسته به کیفیت محصول و برند تولید کننده آن مشخص می شود. جهت خرید اینترنتی و آسان گز نوقا تبریز با کیفیت خوب و نرخ مناسب بهتر است وب سایت های تولید کنندگان مستقیم را انتخاب کنید.

آشنایی با گز نوقا تبریز اعلا

نوقا جزء شیرینی های سنتی شهر تبریز است که در زبان محلی به آن لوکا گفته می شود. به صورت سنتی در روند تولید نوقا بیشتر از گردو استفاده می کنند به همین جهت ضمن داشتن طعم خوب خواص زیادی هم دارد.
اما به طور کلی نوقا تبریز نه تنها به صورت گردویی بلکه به صورت نوقا وانیلی، نوقا پسته ای، نوقا آجیلی، نوقا شکلاتی و در طعم و مزه های دیگر تولید می نمایند.
معمولاً در شیرینی نوقا تبریز که به صورت آجیلی تولید می شود از انواع مغزیجات گردو، بادام درختی، بادام هندی، پسته و فندق استفاده می کنند. به همین جهت طعمی فوق ‌العاده داشته و در کنار چای یا قهوه مصرف می شود.

تفاوت نوقا و گز در چیست؟

خوشمزه ترین و متنوع ترین شیرینی جات سنتی و صنعتی در تبریز تولید می ‌شود که یکی از پرطرفدارترین آنها گز نوقا تبریز است. برخی از افراد گز را سوغات اصفهان می شناسند؛ اما بهتر است بدانید که بخش زیادی از تولیدات گز در تبریز انجام می شود.
نوقا تبریز از لحاظ طعم شباهت زیادی به گز اصفهان دارد؛ اما در واقع این دو شیرینی خوشمزه و اصیل تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند که شناخت آنها کمک می ‌کند تا در بازارهای عرضه و فروش انتخاب های بهتری انجام دهید.
از مهم ترین تفاوت های بین نوقا و گز می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نوقا تبریز حالت کشسانی داشته اما گز حالت خشک دارد.
  • در تولید نوقا از دو لایه نان میکادو در بالا و پایین شیرینی استفاده شده؛ اما در گز از نان استفاده نمی کنند.
  • مواد مورد استفاده در روند تولید نوقا تنوع بیشتری نسبت به مواد تشکیل دهنده گز داریم.
  • معمولاً در تولید نوقا از مغز گردو استفاده بیشتری می شود؛ اما در گز از پسته و بادام استفاده می کند.
  • از لحاظ برش و سایز بندی نوقا بزرگتر از گز برش می خورد.
  • قیمت نوقا تبریز به نسبت قیمت گز به دلیل ترکیبات متفاوت بیشتر است.
بهترین شیرینی نوقا تبریز
بهترین شیرینی نوقا تبریز

خرید گز نوقا تبریز به صورت آنلاین

به دلیل تولید نوقا تبریز در تنوع بالا بهتر است آشنایی نسبی با ترکیبات مختلف این محصول داشته باشید. بدین منظور در انتخاب مراکز عرضه و فروش دقت نمایید، تا بتوانید محصولی با کیفیت را تهیه نمایید.
این مجموعه با فراهم آوردن شرایط خرید گز نوقا تبریز به صورت آنلاین توانسته، خدمات خود را به اقصی نقاط کشور عرضه کند. کارشناسان آن در تمامی پروسه خرید و فروش هر نوع اطلاعات مورد نیاز خریدار را به طور کامل و دقیق ارائه می دهند.
قیمت گز نوقا تبریز که در این مجموعه ارائه می گردد، به عوامل زیادی ارتباط پیدا می‌ کند، از مهمترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • نحوه بسته بندی گز
  • حجم های متفاوت بسته بندی های گز
  • ترکیبات و مواد مورد استفاده در روند تولید آن
  • حجم سفارش برای خرید

نحوه ارائه این محصول به صورت آنلاین یکی از عوامل بسیار مهمی است که از هزینه ‌های اضافی جلوگیری کرده و موجب شده تا قیمت مقرون به صرفه برای گز نوقا در نظر بگیرند.

در صورتی که از هر کجای کشور قصد تهیه گز نوقا تبریز تازه و با کیفیت بالا را دارید، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط مستقیم برقرار کنید. پس از بررسی تمامی محصولات موجود می توانید، محصول مورد نظر خود را با اطمینان از تاریخ تولید و انقضا و داشتن بارکد اصالت کالا ثبت سفارش نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین نوقا فروشی تبریز

بهترین نوقا فروشی تبریز + خرید اینترنتی + بی واسطه

بهترین نوقا فروشی تبریز در بازار آنلاین، با ایجاد امکان خرید اینترنتی و بی واسطه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟