خانه / سوهان آردی / قیمت سوهان آردی یزدی در نمایندگی معتبر

قیمت سوهان آردی یزدی در نمایندگی معتبر

قیمت سوهان آردی یزدی به دلیل پرفروش بودن مسئله بسیار مهمی برای خریداران آن است. برای دسترسی به مناسب ترین نرخ و خرید بدون واسطه مراجعه به نمایندگی معتبر تولید این محصول بهترین راه است.

طرز تهیه سوهان آردی چگونه است؟

در صورت سفر به شهر زیبای یزد با سوغاتی ها و شیرینی های خوشمزه این شهر آشنا می شوید. یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی که به عنوان سوغات یزد می توان تهیه کرد سوهان آردی است.
سوهان در چند شهر مختلف ایران تولید می شود؛ اما سوهان آردی نوع خوش طعمی است که به عنوان شیرینی سنتی یزد شناخته می شود. در روند تولید این سوهان از مغزیجاتی مانند بادام، پسته و گردو استفاده می کنند که آن را تبدیل به یک محصول بسیار مقوی کرده است.
برای طبخ سوهان آردی یزدی نیاز به مواد اولیه با کیفیت بالا داریم که شامل موارد ذیل است:

  • آرد جوانه گندم
  • آب
  • پودر هل
  • روغن حیوانی کرمانشاهی
  • شکر
  • زعفران
  • جوهر لیمو
  • عرق هل
  • پودر پسته

طرز تهیه سوهان آردی یزدی اصیل به این صورت است که:

  1. پس از الک کردن آرد جوانه گندم آن را با روغن در تابه به مدت ۳۰ دقیقه بر روی حرارت ملایم تفت می ‌دهند، سپس مواد معطر مانند دارچین، پودر هل و همچنین پودر پسته را به آرد اضافه می کنند.
  2. آب، شکر، جوهر لیمو و روغن حیوانی را با یکدیگر مخلوط کرده و در ظرفی جداگانه به مدت ۳۰ دقیقه حرارت می دهند. عرق هل و زعفران را در پایان اضافه کرده و مخلوط را از روی حرارت بر می دارند.
  3. پس از کم شدن حرارت مواد آردی، در ظرف نسبتاً بزرگی شربت را با ملاقه به مواد اضافه کرده و با دست ورز می دهند. هرچقدر ورز دادن مواد بیشتر باشد، سوهانی ترد تر و مرغوب تر تولید می شود.
  4. خمیر آماده را در کف یک سینی بزرگ پس از چرب کردن پهن کرده و روی آن را پسته خرد شده می پاشند پس از کم شدن دما به مدت ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری می کنند، تا پس از شکل گیری به شکل و قالب دلخواه برش بخورد.
سوهان آردی یزدی
سوهان آردی یزدی

قیمت سوهان آردی یزدی در بازار

سوهان آردی یزدی جزء شیرینی های خوشمزه است که مشتریان عمده به دلیل داشتن بازار خوب به دنبال خرید آن هستند. مهمترین دغدغه با چالشی که خریدار با آن مواجه است وجود قیمت های متفاوت در بازار می باشد.
سوهان آردی یزدی عمده معمولاً با قیمت مناسب تری در بازار ارائه می گردد؛ اما بهترین راهکار برای دسترسی به نرخ ارزان تر سوهان انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه است.
البته عوامل مختلفی می توانند بر روی قیمت سوهان آردی یزدی در بازار تأثیر بگذارند. شناخت این عامل ها هم کمک می‌ کند، تا خرید های بهتری انجام دهید مانند:

کیفیت سوهان

کیفیت سوهان ارتباط مستقیم به انتخاب مواد اولیه و نحوه طبخ آن پیدا می ‌کند، هر چقدر که تولید کننده تجربه بیشتری داشته باشد، محصول با کیفیت تر ارائه می دهد.

نحوه بسته بندی

نحوه بسته بندی سوهان و ارائه آن در بازار یک عامل بسیار مهم در استقبال مشتریان و خرید هر چه بهتر آن محسوب می شود. هر چقدر کیفیت بسته بندی بالاتر باشد، امکان جابجایی و حمل و نقل آن به شکل آسانتر میسر می گردد.

فروشنده مستقیم

انتخاب مراکز فروش که به شکل مستقیم فعالیت می ‌کنند، از ایجاد افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری می کند.

قیمت سوهان آردی یزدی در بازار

خرید سوهان آردی از تولید کننده

خرید سوهان آردی یزدی عمده نگرانی هایی را برای خریدار به وجود می آورند، چرا کیفیت محصول در استقبال از آن در بازارهای فروش نقش مهمی دارد. همچنین قیمت ارائه این محصولات هم می تواند عامل بسیار مهمی در به دست آوردن سود قابل ملاحظه باشد.
این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید سوهان آردی از تولید کننده است؛ چرا که به عنوان یک پل ارتباطی عمل کرده و تمامی واسطه ها و را از میان برداشته است. به همین سبب نرخ دست اول واقعی به مشتریان و خریداران سوهان آردی ارائه می گردد.
در صورتی که به دنبال بهترین قیمت سوهان آردی یزدی هستید، می توانید با بزرگترین واحدهای تولید کننده این محصول از طریق این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. در چنین شرایطی ضمن دریافت هزینه ارزان از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان کافی دارید.

 

سوالات متداول شما:

سوهان آردی سوغات کدام شهر است؟

سوهان آردی سوغات استان یزد است که طعم بسیار شیرینی دارد و در شهرهای بسیاری تولید می شود.

 

قیمت سوهان آردی یزد چقدر است؟

نحوه بسته بندی و کیفیت از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت سوهان آردی یزد است. برای دسترسی به نرخ ارزان تر سوهان آردی بهتر است مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه را انتخاب کنیم.

 

برای خرید سوهان یزدی آردی عمده به کدام فروشگاه اعتماد کنیم؟

بازار سوغات ایران یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش عمده سوغات در ایران است. این مجموعه مرغوب ترین محصولات را وارد بازار می کند و در عین حال قیمت بسیار منصفانه ای را برای خریداران در نظر گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

سوهان آردی عمده

سوهان آردی عمده | سفارش خرید اینترنتی

سوهان آردی عمده با قیمت کاملا اقتصادی و تضمینی از نظر کیفیت مواد اولیه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟