خانه / شیرینی چرخی / شیرینی چرخی قزوین + خرید بی واسطه

شیرینی چرخی قزوین + خرید بی واسطه

شیرینی چرخی، یکی از سوغاتی های بسیار خوشمزه شهر قزوین است که طعمی بسیار نرم و شیرین دارد. قیمت شیرینی چرخی قزوین به خاطر طعم بسیار خوبی که بین محصولات دیگر دارد، خیلی مناسب و البته پرفروش است. اگر شما قصد دارید این سوغاتی خوشمزه را به صورت عمده خریداری کنید تا از فروش آن سود خوبی در بیاورید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

بهترین شیرینی چرخی، چه نوع شیرینی است؟

این شیرینی بسیار خوشمزه و خوش طمع، دارای بافت نرمی می باشد. به این شیرینی، نان چرخی می گویند چون قبل از پخت، این شیرینی از چرخ گوشت عبور کرده و سپس برش داده می شود. از این محصول به عنوان دسر در انواع مجالس و یا حتی سوغاتی استفاده می کنند. با توجه به میزان کره مناسب و میزان نسبی قند کمی که دارد، یک شیرینی رژیمی محسوب می شود. به همین خاطر بین مردم بسیار پرطرفدار است.

نکات مهم عمده فروش هنگام خرید شیرینی

برای این که سود بالا در هنگام فروش داشته باشید، باید بدانید که خریداران خود بیشتر چه نوع شیرینی هایی را دوست دارند و خریداری می کنند. بیشتر مردم از محصولاتی استفاده می کنند که ماندگاری بالایی داشته یاشند. یکی از مواردی که ماندگاری بالایی دارند، شیرینی چرخی است. به همین خاطر پرطرفدار می باشد و حتی اگر تا یکی دو هفته باقی بماند، طعم آن، عوض و کهنه نمی شود.

قیمت شیرینی چرخی قزوین

آیا شیرینی نان چرخی سالم است؟

از آنجایی که این شیرینی چرخی دارای شکر کمی بوده، بسیار سالم است. اگر به تعداد مناسبی مصرف شود باعث چاقی نمی شود. همچنین این محصول می تواند گزینه مناسبی برای میان وعده شما در طول روز باشد چون وعده پرانرژی به حساب می آید. حالا این سوال پیش می آید که شیرینی چرخی از چه مواد غذایی تهیه می شود؟
نان چرخی از ترکیب مغزی و خوشمزه تهیه شده است که عبارتند از:

  • آرد سفید
  • آرد برنج
  • روغن جامد
  • پودر قند
  • زرده تخم مرغ
  • ماست
  • بیکینگ پودر
  • پودر هل
  • پودر پسته

حتی به جای ماست، می توان از شیر استفاده کرد که طعم محصول را بهتر می کند. نان چرخی با استفاده از چرخ گوشت و قالبی که روی آن نصب شده است و یا به صورت دستی نصب می شود، عبور کرده و برش می خورد و سپس پخته می شود. زمانی که در کارخانه نان چرخی تهیه شود از چرخ گوشت های مخصوصی برای این کار استفاده می کنند.

نان چرخی قزوین چه مقدار کالری دارد؟

شاید یکی از سوالات شما هم باشد که این نان چرخی چه میزان کالری در خود جای داده است. ارزش غذایی و کالری شیرینی چرخی حدودا بین ۳۷ تا ۴۵ می باشد.

قیمت شیرینی چرخی چه مقدار است؟

قیمت نان چرخی به کیفیت اولیه مواد بستگی دارد. اگر مواد استفاده شده تازه و با کیفیت باشد در قیمت، تاثیر می گذارد اما در نهایت خیال شما راحت است که محصول با کیفیتی را به مردم عرضه می کنید و از سود بالایی بهره مند می شوید. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت و توضیحات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

خرید بی واسطه چرخی قزوین

با توجه به ماندگاری بالا، خوش طعم بودن، داشتن قیمت مناسب و مصارف زیاد نان چرخی در مجالس، خریداران زیادی از آن استقبال می کنند. شما حتی می توانید به صورت آنلاین این محصول را به طور عمده در هر نقطه از کشور که هستید از سایت اینترنتی مجموعه ما با تضمین کیفیت بالا، خریداری کنید.
در این مقاله، سعی کردیم به معرفی یک میان وعده خوشمزه بپردازیم و شما خریداران عمده را برای خرید یک محصول خوراکی پرفروش آشنا کنیم. حتما قبل خرید از کیفیت مواد اولیه در نان چرخی مطمئن شوید.

اگر قصد دارید از خرید این شیرینی در هنگام فروش سود زیادی به دست آوردید، می توانید از مجموعه ما با قیمت مناسبی، شیرینی چرخی قزوین را تهیه نمایید.

 

سوالات متداول شما:

 

نان چرخی قزوین چه مقدار کالری دارد؟

ارزش غذایی و کالری شیرینی چرخی حدودا بین ۳۷ تا ۴۵ می باشد.

 

قیمت شیرینی چرخی چه مقدار است؟

قیمت شیرینی چرخی قزوین به کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت ۱۴۰۲ انواع شیرینی های قزوین می توانید با کارشناسان مجموعه بازار بزرگ سوغات ایران تماس حاصل نمایید.

 

خرید بی واسطه شیرینی چرخی قزوین با کیفیت درجه یک را از کجا داشته باشیم؟

نمایندگی بازار بزرگ سوغات ایران با کیفیت ترین محصولات را عرضه بازار می کند. همچنین قیمت محصولات این مجموعه به نسبت کیفیت بالایی که دارند، بسیار مناسب و منصف می باشند.

4.5/5 - (8 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین شیرینی چرخی قزوین

بهترین شیرینی چرخی از کجا بخرم؟ | قیمت عمده

بهترین شیرینی چرخی قزوین به عنوان یکی دیگر از سوغاتی های خوشمزه قزوین، هم اکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟