خانه / کاک کرمانشاه / خرید شیرینی کاک کرمانشاهی با قیمت عمده

خرید شیرینی کاک کرمانشاهی با قیمت عمده

خرید شیرینی کاک کرمانشاهی با قیمت عمده، تنها از طریق این نمایندگی فروش رسمی در کشور امکان پذیر است. هم اکنون جهت ثبت سفارش مقرون به صرفه خود با ما در تماس باشید.

شیرینی کاک کرمانشاهی و مشخصات آن

شیرینی کاک یکی از محبوب ترین و معروف ترین انواع شیرینی های سنتی مخصوص استان کرمانشاه است. این شیرینی از قدیم الایام در این استان توسط شیرینی پزان ماهر طبخ می شده و تا به حال نیز پخت آن ادامه یافته است.
روش تولید شیرینی کاک کرمانشاهی از یک فرمول مخصوص تبعیت می کند که با دیگر انواع شیرینی ها متفاوت می باشد. از این رو هر کسی نمی تواند خود در خانه این شیرینی لذیذ را تهیه نماید.
به همین دلیل بهترین انواع شیرینی کاک در در شهر کرمانشاه و توسط ماهرترین و کاربلدترین شیرینی پزان و قنادان کرمانشاهی مورد طبخ قرار می گیرد. شیرینی کاک کرمانشاهی از موارد زیر تشکیل می شود:

  • آرد گندم
  • آب ولرم
  • روغن جامد
  • مخمر خشک
  • تخم مرغ
  • نمک
  • شکر
  • پودر قند
  • هل

به طور کلی شیرینی کاک کرمانشاهی دارای رنگ زرد مایل به کرمی بوده و حالتی لوزی شکل در قسمت بدنه خود دارد. بر روی کاک کرمانشاهی با مغز پسته و گردو تزئین شده است. کاک های کرمانشاهی دارای طعمی شیرین و بافتی خشک مانند هستند.
تولید و خرید شیرینی کاک کرمانشاهی به صورت انحصاری در استان کرمانشاه صورت می پذیرد. شایان ذکر است که کیک کرمانشاهی در تمامی کافی شاپ های این استان به عنوان دسر سرو می شود.
در این صورت افراد می توانند با سفر به کرمانشاه این شیرینی لذیذ را در کافه ها میل نموده و همچنین به عنوان سوغات خریداری کرده و به شهر و دیار خود ببرند.
همانطور که می دانید شیرینی کاک و دیگر انواع شیرینی های اصیل کرمانشاهی علاوه بر شهر و استان کرمانشاه در دیگر مناطق و استان های کشور نیز ممکن است طبخ شوند. اگر امکان سفر به استان کرمانشاه را ندارید و یا در محل زندگی شما این نوع شیرینی موجود نمی باشد، می توانید از طریق مراجع فروش اینترنتی، بهترین انواع شیرینی های محلی کرمانشاه را خریداری کنید.

خرید شیرینی کاک کرمانشاهی

چرا خرید شیرینی کاک کرمانشاهی به صورت اینترنتی؟

همانطور که متوجه شدید انواع شیرینی های اصیل و سنتی در کشور ایران و دیگر کشورهای جهان دیگر بین مردم جهان مرسوم می باشند و افراد تمایل زیادی به خرید و استفاده از آن ها دارند.
کاک کرمانشاهی اصل را می توانید در هر نقطه از ایران نیز به راحتی خریداری نموده و از طعم بی نظیر آن بهره ببرید. بهترین روش برای خرید این شیرینی کرمانشاهی منحصر به فرد، خرید از فروشگاه های معتبری است که این شیرینی لذیذ را به صورت اینترنتی به بازار ارائه می دهند.
مهم ترین مزایای خرید شیرینی کاک کرمانشاهی عبارتند از:

  • مشاهده قیمت و دیگر جزئیات شیرینی
  • صرفه جویی در وقت مشتری
  • پرداخت هزینه کمتر در هنگام خرید
  • دریافت محصول درب منزل خود و یا در محیط کار

این فروشگاه با معتبرترین تولید کنندگان انواع شیرینی، ارتباط مستقیم را داشته و با کیفیت ترین و مرغوب ترین شیرینی های کرمانشاهی را به صورت تازه به مجموعه خود وارد می کند. در نتیجه با خرید از این فروشگاه، خریدی مستقیم از تولید کننده را خواهید داشت که بسیار پرسود و اقتصادی خواهد بود.

قیمت کاک کرمانشاهی ارائه شده توسط این فروشگاه آنلاین بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. در نتیجه شما می توانید با پرداخت حداقل بهای ممکن، لذیذترین شیرینی اصیل کرمانشاه را تهیه کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش شیرینی کاک در تهران

فروش شیرینی کاک در تهران | قیمت عمده

شیرینی کاک یکی از سوغاتی‌های مشهور و معروف کرمانشاه است که در شهرهای دیگر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟