خانه / مسقطی / خرید حلوا مسقطی ساده با قیمت مناسب

خرید حلوا مسقطی ساده با قیمت مناسب

خرید حلوا مسقطی ساده با مناسب ترین قیمت از طریق این مرکز فروش آنلاین امکان پذیر است. جهت سفارش عمده بهترین و تازه ترین حلوا مسقطی با ما در تماس باشید.

حلوا مسقطی چگونه تهیه می گردد؟

حلوا مسقطی یکی از جذاب ترین طعم های مسقطی است که می توانید آن را به صورت تکه ای و قالبی تهیه کنید. این دسر خوشمزه و شیرین از سوغات اصلی استان بوشهر و فارس می باشد که می توانید با طعم های مختلف درست کنید و آن را به عنوان دسر اصیل و لذیذ بر سر سفره های افطار بگذارید. خرید حلوا مسقطی ساده از طریق قنادی ها امکان پذیر می باشد.
برای درست کردن مسقطی بهتر است نشاسته را از شب قبل بخیسانید، اول از همه آب و نشاسته خیس خورده را در ظرفی ریخته و خوب هم بزنید. بعد از اینکه نشاسته در آب حل شد آن را از صافی عبور دهید تا یکدست شود. بعد در قابلمه ای ریخته و بر روی حرارت قرار دهید.
شکر را به همراه کره به نشاسته اضافه کنید و بگذارید تا مواد مخلوط شده بجوشند و غلیظ شوند. در حین قوام آمدن نشاسته زعفران دم کرده را به مواد در حال جوشیدن اضافه کنید و مدام هم بزنید تا ته نگیرد. بعد از اینکه نشاسته به قوام کافی رسید یعنی از فرنی غلیظ تر شد گلاب و هل را به آن اضافه کنید و ۲ تا ۳ دقیقه بعد حرارت را خاموش کنید.
زمانی که مواد خوب جا افتاد و به شکل خمیری در آمد و از ظرف جدا شد، ظرف مستطیلی شکلی را چرب کرده و مواد مسقطی را داخل آن بریزید و روی آن به اندازه دلخواه خلال بادام و پسته بریزید و کنار بگذارید تا سرد شود. بعد از سرد شدن مسقطی را داخل یخچال بگذارید تا خودش را خوب بگیرد. هنگام سرو آن را به شکل دلخواه برش بزنید و در دیس پذیرایی بچینید.

خرید حلوا مسقطی ساده

قیمت عمده حلوا مسقطی

مسقطی به خصوص نوع زعفرانی یکی از انواع شیرینی‌های سنتی موجود در ایران است که به عنوان بخشی از فرهنگ مردم در آداب و رسوم مهمان‌نوازی و پذیرایی از مهمان ها جایگاه ویژه‌ای دارد. تولید کنندگان مسقطی تمهیداتی را در نظر گرفته اند که خوراکی های تولید شده در این مرکز در بسته بندی های مختلف تهیه شود.
قیمت حلوا مسقطی به اندازه های گوناگونی که در بسته بندی کردن این ماده غذایی رعایت شده بستگی دارد و نحوه بسته بندی آن به صورتی است که برای متقاضیان مناسب و به صرفه باشد.
این موضوع نه تنها در میزان خرید مشتریان داخلی بلکه در مسئله صادرات حلوا مسقطی نیز تاثیر به سزایی دارد.

خرید حلوا مسقطی ساده بصورت اینترنتی

آیا قصد خرید حلوا مسقطی ساده را دارید؟ آیا می خواهید یک خرید آسان و بی دردسر را تجربه نمایید؟
نکته ای که قبل از خرید حلوا مسقطی حائز اهمیت است توجه به تازگی محصول و کیفیت مرغوب آن می باشد.
این فروشگاه یکی از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز فروش حلوا مسقطی در ایران می باشد که به صورت اینترنتی در حال فعالیت است.

انواع حلوا مسقطی با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه از طریق این فروشگاه عرضه می گردد. پس هم اکنون جهت سفارش اینترنتی حلوا مسقطی ساده از طریق وب سایت اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن با تصمین تازگی محصول تحویل بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید آنلاین مسقطی لاری

خرید آنلاین مسقطی لاری عمده

خرید آنلاین مسقطی لاری به صورت عمده و با کیفیت درجه یک، از طریق این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟