خانه / باقلوا / تولید کننده انواع باقلوا ایرانی

تولید کننده انواع باقلوا ایرانی

اگرچه شیرینی باقلوا یکی از محصولات خوشمزه بین المللی می باشد اما نمونه هایی را که تولید کننده های ایرانی طبخ می نمایند از طعم و مزه بسیار دلنشینی برخوردار است.
ایرانیان از دیرباز تا کنون به داشتن فرهنگ کهن و هنرهای ارزشمند شهرت داشته و آثار تاریخی و باستانی به جا مانده در مناطق مختلف کشور نیز گویای فرهنگ و تمدن کهن ایرانیان است. یکی از جلوه های مهم فرهنگی مردم کشورمان تولید انواع محصولات غذایی سنتی ایرانی مانند شیرینی باقلوا می باشد که به بهترین نحو و خوشمزه ترین شکل طبخ می گردد.

انواع باقلوا ایرانی

انواع باقلوا ایرانی

باقلوا یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های ایرانی است که در شهرهای مختلف کشور با روش‌های متفاوتی تهیه می‌شود. این شیرینی خوشمزه از خمیر، مغز و شربت تشکیل شده است.

در ایران، انواع مختلفی از باقلوا وجود دارد که هر کدام با ویژگی‌های خاص خود شناخته می‌شوند. برخی از معروف‌ترین انواع باقلوای ایرانی عبارتند از:

باقلوای یزدی یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین انواع باقلوا در ایران است. این باقلوا از خمیر نازک و ظریفی تهیه می‌شود که با مغز پسته و شربت غلیظ پر می‌شود. باقلوای یزدی معمولاً به شکل لوزی یا مربع برش داده می‌شود.

باقلوای قزوینی نیز از دیگر انواع محبوب باقلوا در ایران است. این باقلوا از خمیر نازک و ظریفی تهیه می‌شود که با مغز بادام و شربت غلیظ پر می‌شود. باقلوای قزوینی معمولاً به شکل گل رز برش داده می‌شود.

باقلوای تبریزی از دیگر انواع باقلوا در ایران است که به دلیل نزدیکی تبریز به ترکیه، شباهت زیادی به باقلواهای ترکیه‌ای دارد. این باقلوا از خمیر نازک و ظریفی تهیه می‌شود که با مغز پسته، بادام یا گردو و شربت غلیظ پر می‌شود. باقلوای تبریزی معمولاً به شکل لوزی یا مربع برش داده می‌شود.

  • باقلوای رشته‌ای

باقلوای رشته‌ای یکی از انواع باقلوا در ایران است که به دلیل شکل ظاهری خود به این نام معروف شده است. این باقلوا از خمیر نازک و ظریفی تهیه می‌شود که به شکل رشته‌های نازک برش داده می‌شود و سپس با مغز پسته، بادام یا گردو و شربت غلیظ پر می‌شود.

خرید عمده بهترین باقلوای ایران

اگر شما هم به دنبال خرید عمده بهترین انواع باقلوا ایرانی هستید، می توانید برای یکبار هم که شده روی مجموعه ما حساب باز کنید. مشاورین ما با ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای شما رقم می زنند. پس کافی است همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت باقلوا لوز یزدی

قیمت باقلوا لوز یزدی + نکات مهم در خرید عمده

بهترین قیمت باقلوا لوز یزدی (باقلوا ۴ لوز یزدی) را با خرید عمده از مجموعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟