خانه / باقلوا لبنانی / قیمت انواع باقلوا لبنانی با طعم بی نظیر

قیمت انواع باقلوا لبنانی با طعم بی نظیر

انواع مختلفی از باقلوا های لبنانی با مغزهای مختلف پخت می شود و هر کدام طعم های بی نظیری دارند. قیمت انواع باقلواها نسبت به مواد اولیه مصرف شده در آن متفاوت می باشد. قیمت عمده، با بسته بندی شده آن به صورت چیدمان روی سینی های مخصوص و شکیل، متفاوت می باشد.

قیمت انواع باقلوا لبنانی با طعم بی نظیر

باقلوا یزدی یا لبنانی؟

باقلوا یزدی یا لبنانی؟باقلوا یزدی که از زمان های خیلی پیش رایج شده پخت آن مشکل بوده و باید در پخت آن دقت و حوصله کافی را داشت. برای پخت آن از یک خمیر نان که همان لواش باقلوا ست استفاده می شود و مایه حاوی مغز و در نهایت شربت مخصوص آن ریخته می شود. این نمونه، طرفداران بسیار زیادی دارد و از شیرینی رژیمی های معروف یزد است.

اما باقلوا لبنانی به نسبت باقلوا های دیگر،  سایز کوچکتر و شیرینی خیلی کمتری دارد اما مغز بیشتری در آن استفاده می شود. برای خرید باقلوا لبنانی با کیفیت و تازه می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر، باقلوا اصیل و خوشمزه و مرغوب را خریداری کنیو. 

فروش انواع باقلوا لبنانی در بازار تهران

فروش انواع باقلوا لبنانی در بازار تهرانانواع باقلوا لبنانی رشته ای، لقمه ای، فندقی، پسته ای، بادامی به بازار تهران عرضه شده است. این نوع باقلوا به علت شیرینی کمتر و سایز کوچک، طرفداران بسیار زیادی دارد. سفارشات آن برای مجالس ها و مراسم های گوناگون بسیار بالا می باشد. همه این موارد موجب شده این نوع باقلوا جزو پرفروش ترین باقلوا ها به شمار آید.

فروش انواع باقلوا لبنانی توسط مراکز و نمایندگی های های معتبر در سرتاسر کشور انجام می شود. نمایندگی های این محصولات در سایت ها و در سطح کشور گسترده شده اند تا این محصولات را به فروش برسانند.

شرکت های بسیاری، به فروش این محصولات مشغول هستند و به تمام مراکز فروش و فروشگاه ها و قنادی ها، انواع مختلف آن را پخش می کنند. 

قیمت عمده و روز شیرینی باقلوا مرغوب

قیمت عمده و روز شیرینی باقلوا مرغوبشیرینی های باقلوا انواع مختلفی دارند. باقلوا یزدی، باقلوا عربی، باقلوا ترکی و استانبولی که هر کدام مزه و عطر دل انگیزی دارند. اما باقلوا مرغوب بایستی از عسل مرغوب و بدون استفاده از شکر پخت شود و از مغزهای درجه یک در آن استفاده شود. 

قیمت عمده شیرینی باقلوا مرغوب و تازه مانند سایر محصولات نسبت به بسته بندی شده آن با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. لیست قیمت فروش باقلوا، ثابت نمی ماند و در طول روز، قیمت ها به روز شده و از طریق سایت های اینترنتی به مشتریان و خریداران این محصولات، اطلاع رسانی می شود. بسیاری از افراد از طریق همین سایت ها اقدام به سفارش این نمونه ها به شکل عمده می کنند. 

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

باقلوا لبنانی مخصوص

باقلوا لبنانی مخصوص در بازار تهران

باقلوا لبنانی مخصوص را با بهترین کیفیت و قیمت در بازار تهران، از سایت بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟