خانه / باقلوا پیچ / مشتریان شیرینی باقلوا پیچ

مشتریان شیرینی باقلوا پیچ

شیرینی خوشمزه باقلوا پیچ از مهم ترین سوغاتی های شهر قزوین می باشد که دارای طعم و مزه کم نظیری بوده و مشتریان فراوانی در سایر شهرهای ایران دارد.
اگرچه تعداد محصولات غذایی ای که در سراسر ایران به عنوان سوغاتی و شیرینی های سنتی مشهور شده اند بسیار زیاد می باشد اما باید توجه داشت که صرفا تعدادی از آنها توانسته اند خود را در سراسر ایران محبوب نمایند و مورد استقبال مردم همه شهرهای کشورمان قرار گیرند. بدون هیچ شک و تردیدی می توان باقلوا قزوینی را یکی از بهترین محصولات غذایی سنتی و محلی ایرانی به شمار آورد زیرا این محصول غذایی خوشمزه با طعم لذیذ و مزه دلپذیر خود توانسته است محبوبیت فراوانی را در بین مصرف کنندگان شیرینی و شکلات در جای جای ایران عزیزمان کسب کند.

گستردگی تولید و عرضه شیرینی باقلوا در ایران

همانطور که می دانید برخی از محصولات غذایی به صورت محلی طبخ می گردند و برخی دیگر به صورت ملی تولید می شوند که البته هر چه دامنه تولید محصولات گسترده تر می شود بر تعداد آنها نیز کمتر می گردد. اما شیرینی سنتی باقلوا از محصولاتی است که علاوه بر شهر قزوین که می توان از آن به عنوان مهم ترین مرکز تولید باقلوا در ایران یاد نمود در شهرهای مهم دیگری مانند یزد و تبریز نیز این شیرینی خوشمزه و لذیذ را یافت.

مشتریان شیرینی باقلوا

شیرینی سنتی و لذیذ باقلوا پیچ قزوینی

شیرینی باقلوا قزوینی به دو صورت لوز و گل تولید می شود که نمونه لوز آن ر شهرهای نام برده در متن بالا نیز تولید می گردد اما شیرین باقلوا گل که از آن به باقلوا پیچ نیز یاد می شود صرفا محصول سنتی استان قزوین می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت باقلوا پیچ قزوین

قیمت باقلوا پیچ قزوین + راهنمای خرید ارزان

قیمت باقلوا پیچ قزوین (باقلوا گل قزوین) به عنوان یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟