خانه / چهار لوز / قیمت شیرینی ۴ لوز اعلا یزد با خرید بدون واسطه

قیمت شیرینی ۴ لوز اعلا یزد با خرید بدون واسطه

قیمت شیرینی ۴ لوز اعلا یزد ارائه شده توسط این فروشگاه معتبر بسیار ارزان می باشد. برای خرید بدون واسطه شیرینی های سنتی یزدی با مرغوب ترین کیفیت می توانید از طریق وب سایت این مرکز فروش اقدام نمایید.

آشنایی با شیرینی های یزدی و انواع آن ها

همانطور که می دانید شهر یزد یکی از معدود شهرهای ایران است که دارای بافت قدیمی و خشتی است و از این جهت در یونسکو ثبت جهانی شده است. از طرفی نیز به دلیل داشتن انواع مختلف شیرینی های سنتی و خاص به شهرت جهانی رسیده است.
در نتیجه معروفیت شهر یزد به ۲ دلیل عمده زیر می باشد:

  1. دارا بودن بافت خشتی و تاریخی
  2. دارا بودن شیرینی های اصیل و منحصر به فرد

شیرینی های سنتی یزد یکی از معروف ترین انواع شیرینی هاست که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا دارای شهرت جهانی می باشند. شیرینی های نظیر باقلوا، ۴ لوز، قطاب، پشمک، نان برنجی، سوهان، حاجی بادام و نان پنجره ای از معروف ترین و خوش طعم ترین شیرینی های شهر و استان یزد می باشند.
یکی از این شیرینی های معروف یزدی، لوز است که خود چهار نوع متفاوت دارد و اصطلاحا به آن شیرینی چهار لوز می گویند. لوزها شباهت زیادی به باقلوا دارند و در همان خانواده نیز جای می گیرند.
هر چهار نوع لوز یزدی به شکل لوزی می باشند و تفاوت آن ها فقط در طعم و رنگشان است. انواع لوزهای یزدی عبارتند از:

  • شیرینی لوز نارگیلی
  • شیرینی لوز زعفرانی
  • شیرینی لوز پسته ای
  • شیرینی لوز بادامی
  • شیرینی لوز باقلوایی
شیرینی لوز یزد
شیرینی لوز یزد

با توجه به موارد نام برده هرکدام از لوزها را می توان انتخاب نمود و در بسته بندی چهار لوز قرار داد. اما به طور کلی ۴ لوز به لوزهای نارگیلی، بادامی، زعفرانی و باقلوایی معروف می باشد.
شیرینی چهار لوز یزدی از مواردی همچون تخم مرغ، گلاب، شکر، هل، پسته، بادام، پودر نارگیل و عرق بیدمشک تشکیل می شود که همگی خواص بسیار زیادی را دارند.
شیرینی چهار لوز به عنوان یکی از محبوب ترین شیرینی های سنتی یزد به شمار می رود که مردم استان یزد در مراسم های مهم و خاص خود مانند عروسی، جشن ها و مهمانی ها و همچنین مراسم ختم و عزاداری از آن استفاده می کنند.
فروش شیرینی لوز به صورت چشمگیری در شیرینی پزی های معروف شهر یزد با کیفیت درجه یک صورت می گیرد که علاوه بر مردم این استان دیگر افرادی که به یزد سفر می کنند قادر خواهند بود این شیرینی و انواع دیگر شیرینی های اصیل یزدی را تهیه کنند.

مرکز فروش ارزان قیمت شیرینی ۴ لوز اعلا

اگر در شهر و یا استان یزد زندگی نمی کنید، اگر مسافت شما تا این شهر بسیار زیاد است و امکان سفر به یزد را ندارید، جای نگرانی نیست.
شما می توانید به صورت کاملا اینترنتی مرغوب ترین شیرینی های سنتی و اصیل یزدی را خریداری نمایید و از طعم و مزه منحصر به فرد آن بهره ببرید. بدین منظور فروشگاه های اینترنتی دائر گشتند که ارزان ترین قیمت شیرینی ۴ لوز اعلا یزدی را ارائه می کنند.

برای خرید شیرینی سنتی یزدی می توانید از طریق این مرکز فروش که معتبرترین فروشگاه آنلاین در خصوص فروش شیرینی های یزدی در کشور به شمار می رود اقدام نموده و اقتصادی ترین قیمت چهار لوز یزد را تنها با چند کلیک ساده در وب سایت این فروشگاه خریداری نمایید.

سوالات متداول شما:

 

انواع شرینی لوزهای یزد کدامند؟

شیرینی لوز نارگیلی، شیرینی لوز زعفرانی، شیرینی لوز پسته ای، شیرینی لوز بادامی، شیرینی لوز باقلوایی از انواع لوزهای یزد می باشند.

 

بهترین مرکز فروش ارزان قیمت شیرینی ۴ لوز اعلا کدام است؟

شما می توانید به صورت کاملا اینترنتی مرغوب ترین شیرینی های سنتی و اصیل یزدی را از بازار بزرگ سوغات ایران .خریداری نمایید و از مزه منحصر به فرد و قیمت بسیار مناسب شان بهره ببرید

2.7/5 - (3 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی شیرینی چهار لوز ۴۵۰ گرم حاج خلیفه

خریداران و متقاضیان برای تهیه شیرینی می توانند به مراکز فروش اینترنتی شیرینی چهار لوز ۴۵۰ گرم حاج خلیفه مراجعه نمایند و محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟