خانه / راحت الحلقوم / راحت الحقلوم رنگی با بهترین قیمت عمده

راحت الحقلوم رنگی با بهترین قیمت عمده

راحت الحلقوم رنگی با بهترین قیمت عمده و کیفیت اصل، تنها از طریق این مرجع فروش اینترنتی به صورت آنلاین در دسترس می باشد. همین حالا جهت ثبت سفارش خود، از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

چگونگی تهیه راحت الحلقوم رنگی

همانطور که می دانید ایران یکی از کشورهای مهم خاورمیانه است که تمامی شهرها و استان های آن دارای شیرینی اصیل و سنتی مخصوص به منطقه خود می باشند. شهر تبریز نیز یکی از شهرهای توریستی ایران است که به عنوان ۵ شهر بزرگ واصلی ایران شناخته می شود و شیرینی اصیل تبریزی سوغات این شهر است.
راحت الحلقوم نام شیرینی سنتی مخصوص تبریز می باشد که منحصرا متعلق به خود این شهر و دیار است. به طوری که نه تنها مردم تبریز از آن استفاده می کنند، بلکه دیگر افراد و مسافرانی که به تبریز سفر می کنند این شیرینی را به عنوان سوغات شهر تبریز خریداری می نمایند.
شیرینی راحت الحلقوم معمولا به دو شکل ساده و مغزدار تولید می گردد. روش تهیه راحت الحلقوم رنگی به شرح زیر می باشد:

  • نشاسته را در آب سرد حل کرده و پس از چند دقیقه درون قابلمه بریزید.
  • به قابلمه آب، شکر و جوهر لیمو اضافه کرده و روی شعله ملایم مدام هم بزنید.
  • مقداری پودر نارگیل درون قالب ریخته، مایع آماده شده را به قالب اضافه کرده و دوباره پودر نارگیل بریزید.
  • پس از خنک شدن مواد می توانید آن را به شکل دلخواه با قیچی یا چاقو برش دهید.
  • از انواع رنگ های خوراکی می توانید به منظور رنگ دار کردن شیرینی خود به مواد درون قابلمه اضافه کنید.
  • شایان ذکر است که شیرینی راحت الحلقوم را می توان علاوه بر پودر نارگیل با انواع مغزهای مختلف مثل پسته و بادام و همچنین با عسل تزئین نمود.

راحت الحلقوم رنگی

 

از کجا بهترین راحت الحلقوم به صورت عمده بخریم؟

با توجه به موارد بالا که روش پخت راحت الحلقوم را نیز شرح دادیم، اما لازم است بدانید که تهیه این شیرینی دارای فوت و فن های خاصی است که اگر در زمینه پخت شیرینی مهارت لازم را نداشته باشید، نخواهید توانست راحت الحلقوم خوش طعمی درست کنید.
از این رو اکثر مردم شیرینی راحت الحلقوم را به صورت آماده از شیرینی فروشی های معتبر موجود، خریداری می کنند. خرید راحت الحلقوم از شیرینی پزی های شهر تبریز یکی از مرسوم ترین روش هایی است که خود مردم تبریز و یا مسافران این شهر از این روش استفاده می کنند.
اما برای افرادی که در دیگر شهرها و استان های دورتر هستند و امکان سفر به تبریز را ندارند، پیشنهاد می کنیم این شیرینی را از طریق مراجع فروش معتبر اینترنتی به صورت آنلاین خریداری نمایند.

بازرگانی فروش مستقیم راحت الحلقوم در ایران

این مجموعه یکی از معتبرترین بازرگانی های فروش انواع شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی می باشد. در این بازرگانی فروش شیرینی راحت الحلقوم با همان کیفیت اصل و طعم و مزه بی نظیر به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداران به فروش می رسد.
در این مجموعه انواع شیرینی های سنتی شهر تبریز را می توانید بدون هیچ گونه واسطه ای و با قیمت بسیار کمی به راحتی تهیه کنید.

شما می توانید جهت خرید ارزان ترین قیمت راحت الحلقوم در ایران، از طریق این بازرگانی فروش معتبر اقدام نمایید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شده و در هر نقطه از ایران که باشید به دستتان خواهد رسید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بزرگترین مرکز خرید راحت الحلقوم در تهران

راحت الحلقوم  نوع شیرینی است که اصل آن از کشور ترکیه می باشد. این محصول از آب، شکر و طعم دهنده های دیگری همچون: زعفران، هل، پودر نارگیل و...تهیه می شود. را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟