خانه / باقلوا استانبولی / فروش خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی در ایران

فروش خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی در ایران

فروش خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی در ایران توسط محبوب ترین شرکت فروش آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود. این شرکت بزرگ اینترنتی، باقلوا استانبولی خوشمزه و خوش طعم را بدون هیچ واسطه ای توزیع می کند.
بسیاری از شهرها و کشورها دارای برخی از مواد غذایی، شیرینی، دسر و حتی صنایع دستی مخصوصی هستند که ریشه ساخت آن محصول به آن منطقه بر می گردد.
اغلب این محصولات را به عنوان سوغات مهم آن منطقه می شناسند که مسافران از آن ها به عنوان سوغات خریداری می کنند؛ اما امروزه با واردات و صادرات این محصولات دسترسی تمامی مردم به آن ها امکان پذیر و راحت شده است.
باقلوا استانبولی یکی از این سوغات های خوشمزه است که در ادامه توضیحات بیشتری در این باره ارائه خواهیم داد.

باقلوا استانبولی و طعم بی نظیر آن

باقلوا استانبولی، از شیرینی های سنتی و پرطرفدار است که این شیرینی خوشمزه جزو محصولات کشور ترکیه می باشد؛ اما این نوع شیرینی پرطرفدار را می توان به عنوان یک دسر خوشمزه برای مهمان ها استفاده کرد.
ماده اصلی تشکیل این دسر خوشمزه کشور ترکیه خمیری است که داخل آن را با مغز گردو، پسته، بادام و دیگر مغزها پر کرده و روی آن را شیره می ریزند.
این شیرینی محبوب در کشورهای عربی و ایران نیز به انواع شکل ها و دستورهای مختلفی تهیه می شود که منتهی هیچ‌ یک کیفیت و خوشمزگی باقلوا استانبولی را ندارند.
در تهیه خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی از پودر پسته، پودر گردو، مغز پسته، پودر دارچین، شکر ریز، آب، آب لیمو، چوب دارچین، میخک آسیاب شده و خمیر یوفکا استفاده می کنند.

خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی

انواع باقلوا استانبولی پرفروش

همانگونه که اشاره شد، باقلوا ترکی از انواع شیرینی های بسیار خوشمزه و محبوب این کشور است که انواع مختلفی دارد.
برخی از انواع پرطرفدار باقلوا ترکی عبارتند از:

• بورما:

یکی دیگر از انواع باقلواهای بسیار پرطرفدار بورما است که برای تهیه آن چند لایه خمیر فیلوی بسیار نازک را روی هم قرار می دهند و لایه آن ها را با مغزیجات خرد شده مثل گردو، پسته و بادام پر می کنند.

• بلبل یواسی:

این نوع باقلوا که نام ترکی آن به معنای آشیانه بلبل است از مشهورترین باقلواهای ترکی می باشد.

وجه تسمیه اسم آن به سبب ظاهر گرد و آشیانه مانند باقلوا است که خمیرهای فیلو را به شکل دایره درمی آورند و وسط آن ها را با مغزیجات و اغلب پسته پر می کنند.

• فیستیکلی سارما:

فیستیکلی سارما از دیگر انواع باقلواهای ترکی است که روش تهیه آن بسیار ساده می باشد.

در تهیه این نوع خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی مقدار زیادی پسته استفاده می شود که ظاهری سبز رنگ به این باقلوا می دهد و آن را با نام‌ باقلوا رولی پسته نیز می شناسند.

فروش خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی در ایران

شرکت فروش باقلوا استانبولی به عنوان یکی از مطرح ترین مراکز توزیع عمده و آنلاین انواع باقلوا، هم اینک سفارش می پذیرد.
این مرکز پرفروش، مفتخر است تا در بازار آنلاین به صورت ۲۴ ساعته میزبان شما مشتریان عزیز جهت عرضه محصولات باکیفیت و قیمت ارزان خود باشد.

اگر قصد خرید خوشمزه ترین باقلوا استانبولی رولی مرغوب را با مناسب ترین قیمت ممکن دارید، بهتر است همین حالا ار طریق پل های ارتباطی این مجموعه اقدام نمایید‌.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز باقلوا گردویی استانبولی

قیمت روز باقلوا گردویی استانبولی

باقلوا چیست؟ قیمت باقلوا گردویی استانبولی در بازار ایران چگونه است؟ باقلوا نوعی شیرینی است که در برخی از کشورها تولید می شود. این محصول در طعم های متنوعی تولید

دیدگاهتان را بنویسید

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟