خانه / نان خرمایی / خرید نان خرمایی کرمانشاهی با بهترین قیمت و کیفیت

خرید نان خرمایی کرمانشاهی با بهترین قیمت و کیفیت

خرید نان خرمایی کرمانشاهی از بزرگ ‌ترین مرکز آنلاین عرضه نان خرمایی کرمانشاهی به صورت عمده و مستقیم با بهترین کیفیت‌ و نازلترین قیمت، همین حالا برای شما مقدور می ‌باشد.

ارزش غذایی و کالری نان خرمایی کرمانشاهی

نان خرمایی کرمانشاهی یکی از شیرینی ‌های سنتی و بسیار خوشمزه استان کرمانشاه می باشد. این شیرینی یکی از شیرینی ‌های مقوی و سالم مخصوصاً برای کودکان درحال رشد به شمار می رود.
برای بررسی ارزش غذایی نان خرمایی کرمانشاهی قبل از هر چیزی لازم است گریزی به مواد تشکیل ‌دهنده آن داشته باشیم. بطور کلی ترکیبات و مواد تشکیل دهنده نان خرمایی کرمانشاه عبارت است از: خمیر خرما، مغز گردو، آرد گندم، روغن نباتی، شکر، پودر دارچین و آب.
با کمی دقت و توجه به موارد به کار برده برای تولید نان خرمایی کرمانشاهی به‌ راحتی می ‌توانیم پی به ارزش غذایی بالایی این شیرینی ببریم این شیرینی با داشتن ترکیباتی مانند خرما، مغز گردو و دارچین و یک ترکیب غذایی بسیار مقوی و درعین‌ حال سالم است.
به پدر و مادرهای عزیز توصیه می‌گردد جهت حفظ سلامت و تعادل رشد فرزندان در حال رشد خود به جای تنقلات مضر و بی‌خاصیت مانند چیپس و پفک از این شیرینی خوشمزه تهیه کرده و در برنامه روزانه کودکان خود قرار دهد. اغلب بچه‌ها از خوردن خرما یا گردو که دو منبع غنی آهن و فسفر هستند امتناع می کنند. توصیه می‌شود به دلیل داشتن آهن بالا در خرما و همچنین دیگر ارزش هایی غذایی آن، این شیرینی خوشمزه را به کودک خود بدهید.
مطمئناً با طعم و مزه دلچسبی که نان خرمایی کرمانشاهی دارد کودکان شما از خوردن آن استقبال خواهند کرد.
کالری نان خرمایی کرمانشاهی در سه عدد آن

به شرح زیر است.

  • انرژی: ۲۳۰/۷۳ کیلو کالری
  • قند: ۱۸/۸۳
  • چربی: ۶/۹۳
  • نمک: ۰
  • اسیدهای چرب ترانس: ۰/۲ گرم

البته توصیه می‌کنیم برای خرید نان خرمایی کرمانشاهی به دلیل داشتن اطمینان کامل از تازگی آن حتماً آن را از مراکز فروش معتبری که مورد تأیید وزارت بهداشت است خریداری کند.

 

کالری نان خرمایی کرمانشاهی

قیمت نان خرمایی کرمانشاه

قیمت نان خرمایی کرمانشاه به نسبت خاصیت فراوان و زحمات بالای آن برای درست کردنش بسیار مناسب می باشد. خرید عمده بهترین نان خرمایی کرمانشاه، به قطع قیمت به صرفه تری دارد. برای تهیه نان خرمایی کرمانشاهی ارزان باید به نمایندگی فروشی مراجعه نمایید که این محصول را با قیمت تولیدی بدستتان دهد. قیمت این شیرینی پرطرفدار به عواملی همچون نمایندگی انتخابی شما برای خرید، حجم خرید شما و کیفیت آن بستگی دارد. پس به طور دقیقی نمی توان قیمت آن را گفت. علاوه بر این با توجه به نوسانات بازار اقتصادی کشورمان نه تنها قیمت نان خرمایی کرمانشاه بلکه تمامی شرینیجات و سوغات ایران را نمی توان به طور دقفیق بیان کرد چون هر روز قیمت ها بروز می شوند.

 

خرید نان خرمایی کرمانشاهی

همانطور که متوجه شدید نان خرمایی کرمانشاهی یکی از شیرینی ‌های پرخاصیت و مفید بوده که برای تمامی گروه‌ های سنی قابل مصرف است. همچنین دانستید که کالری نون خرمایی در برابر خوراکی های بازاری با مواد افزودنی نامناسب شان بسیار پایین می باشد.
خرید نان خرمایی کرمانشاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از دغدغه ‌هایی است که اغلب خریداران عمده دارند. به این دسته از عزیزان توصیه می‌کنیم. قبل از اقدام به خرید به چند نکته توجه داشته باشند.
اول اینکه نان خرمایی کرمانشاهی را حتی‌المقدور به صورت مستقیم و بی‌ واسطه خریداری کنید. دوم اینکه نان خرمایی کرمانشاهی را از تولید کننده‌ های معتبر و شناخته ‌شده بخرند.
خرید از تولید کنندگان معتبر و خوش نام به ‌صورت عمده و بی ‌واسطه به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و مقرون به صرفه ‌ترین خرید را داشته باشید. در کنار هم قرار گرفتن این دو فاکتور موجب می ‌شود شما به بسیاری از ایده‌ آل‌ های مورد نظر خود در خرید به ‌راحتی دست یابید.
حذف واسطه و دلال های سود جو از چرخه خرید و همچنین برقراری ارتباط با تولید کنندگان معتبر و خوش نام به راحتی شرایط خرید با کیفیت و ارزان را برای شما امکان ‌پذیر می‌کند.

سفارش آنلاین بهترین نان خرمایی کرمانشاه

 

سفارش آنلاین بهترین نان خرمایی کرمانشاه

 

همانطور که گفتیم تنها راه دستیابی به خرید با کیفیت و ارزان، خرید نان خرمایی کرمانشاهی به صورت مستقیم و بی ‌واسطه از تولیدکننده مطرح و معتبر آن می باشد.
از اسم این شیرینی مشخص است که بهترین و مطرح ترین تولیدکننده‌ گان آن در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند. پس برای برقراری ارتباط و خرید مستقیم لازم است که خریداران عمده به صورت حضوری به استان کرمانشاه عزیمت کرده و قرارداد خرید با تولیدکنندگان آن ببندد.
اما با توجه به شرایط موجود امکان مراجعه حضوری با مشکلات و سختی ‌های بسیار بالایی همراه است. توصیه ما به این دسته از عزیزان خرید از سایت ‌های فروش بی ‌واسطه و مستقیم می باشد. درحال حاضر به دلیل مزیت‌های بالای فروش آنلاین اغلب تولیدکنندگان بزرگ و عمده جهت رونق بخشیدن به کسب و کار خود اقدام به راه ‌اندازی سایت‌های فروش آنلاین به صورت مستقیم و بی ‌واسطه کرده‌ اند.

این مجموعه فروش یکی از سایت‌ های مستقیم و بی ‌واسطه می‌باشد که اقدام به عرضه و فروش نان خرمایی های تازه و مرغوب تولید شده در استان کرمانشاه به صورت عمده کرده است. شما عزیزان هموطن در هر کجای کشور که حضور دارید می توانید تنها با در دست داشتن یک گوشی متصل به اینترنت با ما ارتباط برقرار کرده و به‌ صورت عمده و مستقیم نان خرمایی کرمانشاهی را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن تحویل بگیرید.

سوالات متداول شما

قیمت نان خرمایی کرمانشاه ۱۴۰۳ چه نرخی دارد؟

قیمت نان خرمایی کرمانشاهی در نمایندگی آنلاین ما، با توجه به حذف تمامی واسطه ها، قیمتی کاملا رقابتی و اقتصادی برای تمامی خریداران است.

خرید عمده نان خرمایی کرمانشاه با کیفیت تضمینی امکان پذیر است؟

اگر به دنبال خرید عمده نان خرمایی کرمانشاه با کیفیت تضمینی هستید، می توانید از سایت بازار بزرگ سوغات ایران برای یکبار هم که شده خرید خود را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

نان خرمایی خوشمزه کرمانشاه

نان خرمایی خوشمزه کرمانشاه با قیمت روز

نان خرمایی خوشمزه کرمانشاه را می توانید با کیفیت بسیار مرغوب با ارزان ترین قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟