خانه / حاجی بادامی / خرید عمده حاجی بادامی با قیمت عالی

خرید عمده حاجی بادامی با قیمت عالی

خرید حاجی بادامی بصورت عمده و با قیمت عالی هم اکنون از طریق بزرگترین سایت فروش اینترنتی امکان‌ پذیر است. این مجموعه خوشمزه ترین حاجی بادامی را به زیر قیمت بازار و مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند.

آشنایی با خواص حاجی بادامی

شیرینی ها و دسرها یکی از پرطرفدارترین تنقلاتی هستند که در میان وعده های غذایی ما انسان ها جای دارند و چه بسا اینکه جزو سوغات محلی با عطر و طعم منحصربفردی باشند.
حاجی بادامی یکی از انواع شیرینی محلی است که با طعم و مزه های متفاوت در اکثر شهرها تولید می شود که طرفداران زیادی هم دارد و همین مسئله باعث افزایش خرید حاجی بادامی و در نتیجه تولید آن می شود.
این شیرینی از آرد نخودچی و بادام‌ تهیه می شود که به همین سبب ارزش خوراکی بالایی خواهد داشت.
مواد تشکیل دهنده حاجی بادامی حاوی مقادیر زیادی چربی های سالم، فیبر غذایی و پروتئین است که تقریبا هر ۱۲۵ گرم آرد بادام می تواند ۱۴ درصد از نیازهای پروتئین روزانه بدن را تامین کند.
معمولا این شیرینی یک رژیم غذایی مغذی به حساب می آید و همچنین دارای مقدار قابل توجهی از ویتامین E است که بیش از ۱۰۰ درصد نیاز روزانه بدن را پوشش می دهد.
مقادیر قابل توجه آهن، ریبوفلاوین، کلسیم، پتاسیم و … در حاجی بادامی برای بسیاری از بیماری ها و بهبود عملکرد بدن مفید است.
از خواص ارزشمند این شیرینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جهت بهبود سلامت قلب مفید است؛ چرا که مقادیر چربی های غیر اشباع شده در آرد بادام به عنوان یک منبع از فرم خوب کلسترول می باشد.
  • برای پیشگیری از سرطان، زیرا با مصرف منظم آرد بادام می تواند مانع از ایجاد سرطان و گسترش سرطان به سایر قسمت های بدن شود.
  • به عنوان یک منبع غنی از کربوهیدرات های سالم است که بدین واسطه انرژی زا می باشد.
  • جهت کاهش وزن مناسب است.
  • برای بهبود فرآیند هضم مناسب بوده و علائم یبوست و اسهال را کاهش می دهد.
  • به دلیل وجود مقدار زیادی از مواد معدنی آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم به افزایش تراکم مواد معدنی استخوان و جلوگیری از ابتلا به عارضه هایی مانند پوکی استخوان کمک می کند.

خرید حاجی بادامی

بهترین حاجی بادامی سوغات کجاست؟

همانگونه که اشاره شد، حاجی بادامی از خوشمزه ترین و لذیذترین شیرینی های سنتی است که از مغز بادام، پودر قند، آرد گندم، شکر آسیاب شده، آرد نخود چی، تخم مرغ مایع پاستوریزه، هل و جوز هندی تهیه می شود.
این محصول پرطرفدار، یکی از خوشمزه‌ ترین شیرینی های یزد است که البته در برخی دیگر از شهرهای ایران نیز تولید می گردد.
شیرینی حاجی بادامی جزو سوغات مهم شهر یزد است که حتی به واسطه خواهان زیاد و افزایش خرید حاجی بادامی به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد.
وجه تسمیه حاجی بادام را در روایت های گوناگونی بیان کرده اند و دلیل کاربرد کلمه بادام به سبب تهیه شده از پودر بادام می باشد، همچنین کلمه حاجی نیز بدان معنی است که وقتی حاج خلیفه به سفر حج مشرف می‌ شوند، مقداری خوراکی‌ با خود می برند که یکی از آن خوراکی ها شیرینی بادامی بوده؛ اما وقتی حاج خلیفه از سفر حج باز می گردند متوجه می‌ شوند هنوز مقداری از شیرینی بادامی را هنوز در جیب‌ خود دارند و به همین دلیل می‌ گویند این شیرینی‌ ها نیز حاجی شده‌ اند.

سفارش خرید حاجی بادامی بصورت عمده

بادام از پرخاصیت ترین مغزها در طب سنتی است که آرد آن در شیرینی حاجی بادامی استفاده شده و این آرد در رژیم غذایی بیماران سلیاکی بسیار مهم می باشد، چرا که حاوی گلوتین نیست.
با این وجود به دلیل خوشمزه بودن و ارزش غذایی این محصول در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است که در نتیجه تولید آن نیز بدین منظور افزایش می یابد.

جهت خرید حاجی بادامی بصورت عمده این‌ مجموعه سفارش می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید سفارش خود را از طریق کارشناسان فروش این مرکز ثبت نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس موسوی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09162563490
آدرس کانال: lahezateshirin@
پست الکترونیکی: aradsmmusavi@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت حاجی بادام فله

قیمت حاجی بادام فله | خرید بی واسطه

قیمت حاجی بادام فله در این شرکت توزیع کننده بسیار ارزان و باور نکردنی است. …

دیدگاهتان را بنویسید

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟